loading...
بزرگترین سایت سرگرمی تفریحی
اخبار 5 پیکس
زهرا بازدید : 198 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

عارف: با دولت يازدهم همکاري مي‌کنم

همکاري عارف با روحاني,اخبارسياسي

عارف: با دولت يازدهم همکاري مي‌کنم/تشکل‌هاي دانشجويي نبايد فرمايشي شوند

معاون اول دولت هشتم با تاکيد بر لزوم همکاري با دولت منتخب ملت گفت: تشکل‌هاي مردمي بايد مردمي بودنشان را حفظ کنند و مردمي باقي بمانند. نبايد تشکل‌ها فرمايشي شوند يا از جايي خط بگيرند.

در ابتداي اين ديدار تعدادي از دانشجويان از اقدام محمدرضا عارف براي کناره‌گيري از عرصه انتخابات و در پي آن پيروزي حسن روحاني در انتخابات، تشکر و قدرداني کردند و خواستار پذيرش مسئوليتي در دولت يازدهم از جانب وي شدند.

دغدغه اصلي دانشجويان حاضر، فعال شدن بيشتر تشکل‌هاي دانشجويي از جمله برداشتن محدوديت‌ها براي فعاليت‌هاي انجمن‌هاي اسلامي در دانشگاه‌ها بود.

عارف نيز پس از شنيدن سخنان دانشجويان، خطاب به آنها گفت: طي سال‌هاي اخير فضاي خوبي در دانشگاه‌ها حاکم نبود و بسياري از دانشجويان انگيزه‌اي براي فعاليت نداشتند ولي اکنون فضا، فضاي خوبي است و به نظرم اين وظيفه شماست که اين فضا را حفظ کنيد.

وي با تاکيد بر اينکه "بايد فضاي همدلي و نگاه اميدوارانه به آينده را حفظ کرد"، تصريح کرد: اگر تشکل‌هاي دانشجويي دوباره احيا شوند قطعا بهتر مي‌توان اين فضا را حفظ کرد.

معاون اول دولت اصلاحات با تاکيد بر ضرورت حفظ سرمايه‌هاي اجتماعي جامعه اظهار کرد: بايد تشکل‌هاي مردمي، مردمي بودنشان را حفظ کنند و مردمي باقي بمانند. نبايد تشکل‌ها فرمايشي شوند يا از جايي خط بگيرند.

عارف با اشاره به ايجاد فضاي اميد در کشور گفت: فضاي اميد در کشور جان گرفته است و در اين چند روزي که مردم شادي مي‌کردند و به خيابان‌ها آمده بودند، هيچ‌کس شعار مرگ بر ديگري نداد و اين خيلي ارزشمند است.

اين عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام درباره نحوه همکاري‌اش با دولت يازدهم نيز اظهار کرد: در مورد همکاري من با دولت يازدهم هيچ شکي نداشته باشيد. من بارها تاکيد کردم آماده‌ام آنچه در توان دارم به مجموعه دولت کمک کنم و در گذشته هم به همين شکل اقدام کردم.

عارف در پايان تاکيد کرد: دانشجويان سهم زيادي در نگاه اميدوارانه جامعه به آينده دارند که بايد از اين سهم بهره ببرند./ايسنا

 

 

5pix.rozblog.comwww.beytoote.com
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بزرگترین سایت سرگرمی تفریحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 691
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 341
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 826
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,164
  • بازدید ماه : 1,164
  • بازدید سال : 20,371
  • بازدید کلی : 580,876