loading...
بزرگترین سایت سرگرمی تفریحی
اخبار 5 پیکس
زهرا بازدید : 166 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

فک و فاميله داريم؟!(7)

 

فک و فاميله ما داريم, جوک فک و فاميله داريم

     يکي از فاميلامون (دختر ) يک سال مالزي بود ، بعد دو سال رفت کانادا ، تنهام زندگي ميکنه . واسه تعطيلات برگشته ايران . خواست بره کيش با دوستش ، باباش اجازه نداد ! گفت نميذارم تنها بري مسافرت !
    فک و فاميله داريم ؟

••••••••••••••••••••••••

    برادر زاده ? سالم به مامانم گفته انقدر دوست دارم تنها زندگي کنم !
    مامانم يه هفته س اينجوريه :O
    فک و فاميله داريم ؟

••••••••••••••••••••••••

    پري شب به بابام گفتم خواب ديدم زلزله اومده ! ظهرش زاهدان زلزله اومد به بابام گفتم ديدي بهم الهام شده بود ؟
    ميگه خب بعضي از جانوران اين ويژگي هارو دارن !!
    فک و فاميله داريم ؟

••••••••••••••••••••••••

    به داداشم گفتم لپتاپمو بده . دو متر کلن از هم فاصله داشتيم . ديديم نه ميتونه پرت کنه نه ميتونه سُر بده . آخرش گذاشتش روي يه پتو گفت بکِش از اون ور !
    فک و فاميله داريم ؟

••••••••••••••••••••••••

    يه دختر خاله دارم اسمش ” طلا ” ست ، توي ” نقره ” فروشي کار ميکنه ، تازگيا رفته برنزه کرده !
    فک و فاميله داريم ؟

••••••••••••••••••••••••

    رفتيم سر قبر مامان بزرگم، مامانم و خالم دارن سر قبر خالي بقل دست قبر مامان بزرگم دعوا ميکنن آخر سر داييم که 20 سال ازشون بزرگ تره ميگه: بابا هر کي زود تر مرد خودم ميذارمش اين تو..! فک و فاميله داريم؟

••••••••••••••••••••••••

    مامانم مدير ساختمون شده از ديشب با بابام سر سنگينه ! ميگم چي شده ؟ ميگه شارژو دير به دير ميده !
    ... مامان جو زده ست داريم؟!

••••••••••••••••••••••••

    پسرخالم (7سالشه) داشت خيلي شلوغ ميکرد
    شوهرخالم : آدم باش حيوون !
    پسر خالم : من آدم بشم تو تنها ميموني !
    پسرخاله بي ادبه ما داريم !؟

••••••••••••••••••••••••

    نشستيم با فک و فاميل اسم فاميل بازي ميکنيم
    داييم ميوه از ‘ي’ نوشته يه کيلو خيار..!!
    هيچ جوريم زير بار نميره که قبول نيست!

••••••••••••••••••••••••

   يادش بخير قديمـا رو عيدي فک و فاميل حســـــاب باز ميکرديم امسال خيلـــي بهمون لطف کنن ماچمون ميکنن...!

••••••••••••••••••••••••

  پسر عموم امروز اولين روز مدرسش بوده
    شماره خانوم معلمشو گرفته!
    شبم واسش جوك مسيج كرده
    ما تا 15سالگي فك ميكرديم خانوم معلم خالمونه

••••••••••••••••••••••••

    آقا برامون خاسگار اومده بود اين مامانمون جلو مادر پسره هعععي داش تريف مارو ميکرد که آره من دخترم دکتره از هر انگشتش يه هنر ميباره و همش سرش تو درس بوده و اهل هيچي نيست و ... منم خرمرگ شده بودم سرخيده بودم سرم پايين بود يهو نه گذاشت نه برداشت گفت:
    ولي حاج خانوم! من از دروغ بدم مياد آشپزيش افتضاااااححححه!
    منو ميگي؟ زنه که رفت بش ميگم : مامان اين چي بود گفتي؟
    برگشته ميگه : حقوق پسره کم بود گفتم بذا بنده خداها اميد نبندن ما که تورو نميديم!
    من: :|
    مامانم: :)
    خو مادر من ! منو چرا ضايه ميکني؟؟؟!! پسر کصصصصصصصافط اونو ضايه کن!
    فک و فاميله داريم ما؟

••••••••••••••••••••••••

   هف هش ساله که بودم تو يه مهموني که تمام فک و فاميل توش بودن ، داييم بهم گفت حميد ميتوني بيست بار تند و پشت سرهم بگي ( غم الا )
    آقا ماهم ساده ، شروع کرديم به گفتن ، ديديم همه از خنده با گلاي قالي يکي شدن !
    ماهم فکر کرديم ملت خوششون اومده که بدون غلط وتندتند داريم ميگيم ، تا آخر گفتيم ، هنوزم که هنوزه بعضي از اين فاميلا ما رو مي بينن ، ميگن چطوري الاغه !!!
    يني يه همچين بچه ساده و بي غل و غشي بودم من !

••••••••••••••••••••••••

    ديروز عمل داشتم ؛ کل اعضاي خانواده ام اصرار پشت اصرار ما ميخواييم بيايم !
    خلاصه ?تايي رفتيم يه بيني عمل کنيم ،
    بعد تو کلينيک همه چنبره زده بودن رو کمپوت و آبميوه هاي من !
    منم رسما نقش ساقه ي کرفس رو ايفا ميکردم !
    هيچکي نبود يه ليوان آب بده دست ما !
    توي اون فضا واقعا قطرات عشق بود که مي چکيد !!!
    فک و فاميله داريم ما ؟!!

••••••••••••••••••••••••

    اطراف من يه چند وقتيه اتفاقات عجيب غريب ميوفته
    زنها پارک دوبل رو بدون مشکل انجام ميدن
    گودزيلاهاي فاميل حرف گوش کن شدن
    ديگه کسي سوتي نميده
    مخاطب خاصم واسم شارژ ميخره
    هوا هم خيلي خوبه
    در کل همه چيز عوض شده بغير از بابام که طبق معمول ماشينمو گرفت رفت زد لهش کرد برگردوند اگه اين اتفاق نمي افتاد فکر ميکردم مردم و توي بهشتم تازه چند روز پيش هم ديدم جوراب منو پوشيده ولي خدا رو شکر از مسواکم استفاده نميکنه
    آخه پدر من اين چه کاريه خب تو بهشت هم دست از سرمون بر نميداري
    باباست من دارم آخه

••••••••••••••••••••••••

   مادرم به من ميگه اخه پسر تو کي ميخواي ادم شي
    پدرم سريع در جواب مادرم گفت اين ادم بشه پينو کيو تنها ميمونه ولش کن چيکارش داري.....
    پدر من من نخوام ازم دفاع کني بايد کي و ببينم ها ها

••••••••••••••••••••••••

    پسر داداشم ? سالشه اومده بهم ميگه :
    عمو دلار چيه؟؟؟؟
    من: هيچي عمو يه تيکه کاغذه با ارزشه
    اون: خوب اگه تيکه با ارزشيه ادرسشو بده بريم باهاش لاو بترکونيم
    ? ساعته دارم دنبال نفت ميگردم خودمو اتيش بزنم

منبع:pat-o-mat.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بزرگترین سایت سرگرمی تفریحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 691
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 137
  • بازدید ماه : 137
  • بازدید سال : 19,344
  • بازدید کلی : 579,849