loading...
بزرگترین سایت سرگرمی تفریحی
اخبار 5 پیکس
زهرا بازدید : 229 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

جوک هاي جديد و خنده دار (13)

 

دختر همسايه, رمز وايرلس

 تو جاده تصادف شده بود...
همه جمع شده بودن
منم واسه اينكه صحنه رو از نزديك ببينم
از اون ور داد زدم
گفتم: بريد كنار من پدرشم!!
وقتي رسيدم ديدم اوني كه تو خيابان افتاده يه الاغه!!
هيچي ديگه اون وسط مسطا چندتا خانم و آقا از شدت پاره گي به دليل خنده به درجه رفيع شهادت نائل شدن......
بعله.... :|

•.•.•.•.•جوک خنده دار•.•.•.•.•

دختر همسايمون زنگ خونمونو زده،رفتم درو باز کردم
ميگم سلام بفرماييد، ميگه: سلام خونه ايد؟!!!!
گفتم: نه منو که ميبيني آخرين مدل پيغام گير هستم
لطفا بعد از شينيدن صداي بوق پيغام خودتان را بگذاريد!!!:|

 •.•.•.•.•جوک خنده دار•.•.•.•.•

تو بهترين گل دنيايي، امّا نه صبر کن؛
.پـرچـم کمک داور بالاست، آفسايده!!! :)

•.•.•.•.•جوک خنده دار•.•.•.•.• 

نهنگ چيست؟
. خواهش من از لپ تاپم وقتي هنگه و به پرت پرت ميفته..

 •.•.•.•.•جوک خنده دار•.•.•.•.•

امروز مخ دختر همسايمون رو کار گرفتم!!!
نه به خاطر اينکه دختري بس شايسته هست!
نه به خاطر اينکه پرايد زير پاشه!!!
نه به خاطر اينکه رتبه 100 کنکور هست ها نه!!!
فقط به خاطر رمز وايرلسش!!! البته خودش گفت از همون اول ميگفتي بهت ميدادم يه همچين دختر همسايه اي داريم ما :)

 •.•.•.•.•جوک خنده دار•.•.•.•.•

از مزخرف ترين نصيحت هاي اطرافيان:
بهش فکر نکن!!:|

•.•.•.•.•جوک خنده دار•.•.•.•.• 

دقت کرديد هر موقع بد تيپ ميزنيد يه نفري که خيلي مهمه واستون رو ميبينيد!

•.•.•.•.•جوک خنده دار•.•.•.•.• 

 ?ه بار تو جاده شمال داشتم م?رفتم ، ?ه دفه ?ه گاو پر?د وسط
جاده منم محکم زدم رو ترمز و خ?ل? شاک? شدم
شروع کردم به بوق زدن ، د?دم هم?نجور? وا?ساده وسط جاده
ع?ن بز داره منو ن?گا م?کنه ، ?عن? درگ?ر جذبش شده بودم
اومدم پ?اده شم د?دم گاوه ?ه نگا به من کرد، ?ه نگا به تابلو?
محل عبور ح?وانات ، بعد ?ه سر? به نشونه افسوس تکون داد و
رفت :)

•.•.•.•.•جوک خنده دار•.•.•.•.• 

اگه دوستام مي‌تونستند ? ثانيــه‌ بــَــعــد از اينکه گوشــي رو قـــطع ميکنم رو بشنوند ، تا الان هيــــچ دوستي نداشــتم !! :| :)

•.•.•.•.•جوک خنده دار•.•.•.•.• 

من موندم اين صداي پشه ها واقعا صداي بال زدنشونه ...
يا لوس بازيشونه ...
دارن با دهنشون صداي هليکوپتر در ميارن !!!
به قيافش نميخوره اين صداها !!!

 •.•.•.•.•جوک خنده دار•.•.•.•.•

عموم از آلمان برام کاپشن سوغات آورده
فقط داخلش با زبان فارسي سليس نوشته توليدي عباس پور :|

•.•.•.•.•جوک خنده دار•.•.•.•.• 

عزيزم اوني که بـا ديدنت " کـــــــــف " ميکنه دلستره , نه مــــــــن ...:))

•.•.•.•.•جوک خنده دار•.•.•.•.• 

چندتا از دروغ هاي مشهورمون :
. فقط امضاي رئيس مونده
. اين لباس جنسش ترک اصله
. به چشم خواهري ميبينمش
. همه بچه ها خوشگلن
. از فکر تو تا خود صبح بيدار بودم
. اين آخرين سيگاريه که ميکشم
. منو تو جوونيام نديدي
. اين بهترين کادوييه که تو زندگيم گرفتم
. مرسي من نميخورم، رژيم دارم
. از اين همه يه دونه مونده، همش رو فروختم
. عموم فوت کرده بود نتونستم بيام
. مادر نزاييده کسي رو که چپ نگام کنه
. خونه رو تخليه کنين پسرم ازدواج کرده
. شما فرم رو پر کنين ما باهاتون تماس ميگيريم

•.•.•.•.•جوک خنده دار•.•.•.•.• 

روي زمــيــنــي زنـدگـي مـي کــنــيــم که خــودش رو " جــــو " گرفته !
ديگه تــکـلـيـفــ آدمـــاش مــعــلـومه ....!

•.•.•.•.•جوک خنده دار•.•.•.•.• 

نميدونم چرا دخـتراي امـــروزي از سايز كله شون راضـي نيستند !
حتــــــما بـــايد يه قابـلمه يا زود پزي ، چيزي بـذارن زير روسري شون تا
ســـرشـون بشــه اندازه گنبد امامزاده داود ...

 •.•.•.•.•جوک خنده دار•.•.•.•.•

ما دبيرستاني بوديم شبيه کره الاغه کدخدا يورتمه ميرفتيم مسيره مدرسه رو، حالا بيا دخترا رو ببين با چنان عشوه اي راه ميرن که زنگ دوم ميرسن سر کلاس .. :|

•.•.•.•.•جوک خنده دار•.•.•.•.• 

والا ما که نفهميديم ...
. پشم ش?شه، دق?قا کجا? ش?شه است؟!

•.•.•.•.•جوک خنده دار•.•.•.•.• 

از يه اسب ميپرسن چرا هر کس تورو ميبينه سوارت ميشه؟
اون اسب جواب نداد. سرشو انداخت پايين و هيچي نگفت.
ميدونيد چرا؟؟؟
چون اسبا نميتونن حرف بزنن.
نه واقعا انتظار داشتين اسبها حرف هم بزنن؟؟؟:|

 •.•.•.•.•جوک خنده دار•.•.•.•.•

گاج منتشركرد:
اولي ها، دومي ها، سومي ها، كنكوري ها...
خــــــاک بر سرتــون با اين وضع درس خوندنتون... :))

•.•.•.•.•جوک خنده دار•.•.•.•.• 

هوس کوکتل شاه ميگو با سس خرچنگو خاويار فراوان و کنياک هنسي کردم...منتهي تاحالا نخوردم... :)))

•.•.•.•.•جوک خنده دار•.•.•.•.• 

گوگل عز?ز بذارحـــــــــداقل 2 تا حرف از نوشتمو تايپ کنم بعد
حــــــــــــدس بزن آبرو ح?ث?تم رفت جلو همه :|

•.•.•.•.•جوک خنده دار•.•.•.•.•

ديشب پشت چراغ قرمز يه دختره خشگل و ناز توي يه سانتافه بود ...
براش دست تکون دادم ، اونم همينکارو کرد و بوسم برام پرت کرد !
خلاصه عشق وصفا و صميميت .. خيلي خوشگل داشت پا ميداد
فقط تنها ايرادي که داشت اين بود که سنش حدودِ 4 يا 5 سال بود:)))

•.•.•.•.•جوک خنده دار•.•.•.•.• 

ميگن واسه کسي بمير که برات تب کنه، الان يه نمه تب دارم ،برنامت چيه؟!! :)

•.•.•.•.•جوک خنده دار•.•.•.•.• 

دفاتر ازدواج به علت کسادي اعلام کردند با هر ازدواج دائم يک ازدواج موقت هديه بگيريد!
هيچ کس تنها نيست حتي همسر اول

•.•.•.•.•جوک خنده دار•.•.•.•.• 

به بابام م?گم بهتر?ن پسرِ دن?ا رو داشتن چه
حس?ه؟
م?گه نم?دونم برو از مادر بزرگت بپرس !!!!

•.•.•.•.•جوک خنده دار•.•.•.•.• 

يک دقيقه بي تو براي من شصت ثانيه ميگذره
پ چي فکر کردي؟؟؟؟ فکر کردي خيلي مهمي؟؟؟؟؟ برو بابااا

منبع:alimara.blogfa.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بزرگترین سایت سرگرمی تفریحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 691
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 138
  • بازدید ماه : 138
  • بازدید سال : 19,345
  • بازدید کلی : 579,850